
Az elmúlt 10 évben több mint 381 százalékkal nőtt a Valentin-napi költések száma hazánkban. Ez az európai átlag több mint kétszerese. Tavaly 10 milliárd forinttal költöttünk többet mint, 2011-ben. Ennek felét 2020-ban utazásra, 350 milliót pedig ékszerek vásárlására fordítottunk a nálunk is egyre népszerűbb Valentin-napon.
Ötször annyit költünk virágra, mint egy átlag európai. Folyamatosan emelkedik az online vásárlások száma, minden harmadik magyar így szerzi be az ajándékot kedvesének. Egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy a virágokat és az ajándékokat helyi vállalkozásoktól vegyük meg.
Mivel azonban Európa nagy részén még mindig korlátozások vannak érvényben, az elviteles és otthon elkészíthető éttermi csomagok, a parkban tett séták, az otthon készített finomságok, a filmmaratonok és az otthoni spa napok lettek a legnépszerűbb Valentin napi meglepetések.
A járványhelyzet ugyan korlátozza az embereket, hogy fizikálisan találkozzanak szeretteikkel, a szerelem azonban így is megtalálja őket.
Forrás, fotó: origo.hu